• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 21 مهر 1398
کد مطلب : 84632
+
-

آزادی 6 مددجوی کانون اصلاح و تربیت  در کرمان

مدیرکل زندان‌های استان کرمان از آزادی 6 مددجوی کانون اصلاح و تربیت استان خبر داد. 
به گزارش مهر «رمضان امیری» افزود: این افراد با نگاه خیرخواهانه مسئولان قضایی و خیران استان به کانون خانواده خود بازگشتند. 

امیری اظهار کرد: با نظر مساعد رئیس کل دادگستری استان کرمان زمینه آزادی تعدادی دیگر از مددجویان کانون اصلاح و تربیت نیز فراهم شده و این افراد به زودی آزاد خواهند شد. 
وی با اشاره به این‌که در سفر معاون قضایی سازمان زندان‌ها به استان کرمان از تلاش‌های انجام‌شده برای مددجویان زندان‌ها و کانون اصلاح و تربیت و نگاه خوب رئیس کل دادگستری، قضات و معاونان دادگستری تقدیر شد، ادامه داد: نگاه‌های خوب حمایتی همواره به مددجویان کانون اصلاح و تربیت وجود دارد. 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان تاکید کرد: دادگستری کل استان برای اشتغال و حمایت از مددجویان زندان‌ها و کانون اصلاح و تربیت پس از آزادی نیز همکاری بسیار خوبی دارد که در کشور کم‌نظیر است. 

امیری ادامه داد: با همکاری خیران و انجمن‌های حمایتی از جمله انجمن حمایت از زندان‌ها زمینه آزادی تعدادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت فراهم شده است. 

وی گفت: در حال حاضر ۵۰ مددجو در کانون اصلاح و تربیت استان کرمان حضور دارند و در حوزه قضایی کرمان هیچ مشکلی در رابطه با این افراد نداریم. 
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت: انتظار جامعه این است که امنیت همواره وجود داشته باشد و از این رو برای پیشگیری از ارتکاب جرم توسط مددجویان آزادشده از زندان‌ها، حمایت‌های پس از خروج مورد توجه قرار گرفته است. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید